dinsdag 12 januari 2010

Weekend scrappen in Oterleek



Aankomend weekend ga ik naar Oterleek met Scrapart (Zwanenburg). Een heel weekend werken aan verschillende projekten. Deze zijn nog niet bekend gemaakt. Wel hebben we de maten ontvangen van de foto's die we mee moeten nemen. Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Hopelijk is het dan behoorlijk ontdooid waardoor het minder glad is. Want we gaan met de auto. We slapen in een groot huis. Ik zal wel een hoop slaap te kort komen denk ik. Ik ga samen met mijn zus Ingrid. Mijn oudste en jongste zus zijn in december al geweest en vonden het heel leuk.

3 opmerkingen:

  1. hallo Karin,

    En heb je je vermaakt van het weekend :o)?
    Wij wel hoor!!!
    hihiihih

    Laat je nog je project zien, wat je gemaakt hebt???

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het weekend was gaaf hè? Alleen is dit geen foto van het scrapweekend, maar van een workshop die we ooit een keer gedaan hebben bij Scrapland.
    groetjes Jezus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat weet ik maar die had ik nog niet gemaakt toen

    BeantwoordenVerwijderen